[Linux-ag] Suse Linux 10.0 Webmin

From: Artun ARPA (artunarpa@tekinacar.com.tr)
Date: Sun 05 Mar 2006 - 00:40:04 EET

Merhaba

Bu listeye yeni uye oldum.Sorduğum sorular basit olursa kusura bakmayın.
Problemim kısaca soyle...P3 1.1 işlemcili 1,3 Gb Ram olan IBM servera firewall ve proxy server olarak çalıştırılmak uzere Suse Linux 10.0 kurdum.
Squid 2.5 stabile 10 ve iptables 1.3.3 kurulu Webmin 1.260 modulunu de rpm olarak kurdum.server local olaral webmin ile erişebiliyorum.Ancak
Yast modulunu çalıştırıp firewall konfigre ( 3 leg olarak ) edildikten sonra.ne yaptımsa webmine http://gercekip:10000
 olarak erimeyi beceremedim.Firewall'da bir adet input bir adet de output kuralı yazdım ancak bir turlu istediğim olmadı.

echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward yapılarak forwarding enable edildi.Şu an ne http ne de başka bir protokol dışarı
erişebiliyor.Acaba ilk kurulumdan sonra yaptığım eksik birşey olabilir mi.Ne bileyim mesela manuel route ekleme gerek var mı?
Konu hakkında bana yardımcı olacak arkadaşlar şimdiden tsk.....