Re: [Linux-ag] Broadcom NetXtreme BCM5703X Gigabit Ethernet

From: Tolga KARATAS (tolgakaratas@gmail.com)
Date: Mon 05 Jun 2006 - 17:40:38 GMT

Aynı kartı 2 yıldır 8 makine üzerinde kullanıyoruz fedora core 2 , core 3
,centos 3-4 versiyonlarında hiç sorunla arşılaşmadık. Ofiste çalışırken
sorun olmuyorsa kablo test cihazlarına göz atın isterseniz.

05.06.2006 tarihinde "Mahir B. Aşut" <mahir.asut@ttnet.net.tr> yazmış:

> Merhaba, makalede söz edilen problemi yaşamadığım için Centos'un kurduğu
> sürücüleri değiştirmedim, önce lokalde çalışan sunucu birkaç aydır ISP
> bünyesinde de sorunsuz çalışmakta.
>
> Sanırım IBM'in destek sitesinde güncel sürücüleri bulma imkanınız var.
>

> Osman Ä°ZBAT wrote:
>
> Merhaba.
>
> Siz etherneti Centosun kurduğu driverla mı kullanıyorsunuz yoksa cd ile
> birlikte gelen driverı mı kurmuştunuz ?
> Ben cdden çıkan driverı denemedim problem bundan kaynaklanıyor olabilir mi
> ?
> [...]

Tolga KARATAÅž Bir insan...