Re: [Linux-ag] BIND , Fedora, Slackware

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Sun 04 Jun 2006 - 20:43:54 GMT

Merhaba,

On Sun, 4 Jun 2006, Osman Gunduz wrote:

> Slackware ile Fedora uzerindeki konfigurasyonlar birebir ayni (named,
> network ...). Ortamda herhangi bir firewall vs. yok. Bu farklilik neden
> kaynaklanir ya da Fedora uzerinde extra birsey mi yapmam gerekiyor (
> cesitli fedora kaynaklarina baktim ama birsey bulamadim) ?

Kısa çözüm:
rpm -e bind-chroot
service bind restart

Açıklaması:
Fedora öntanımlı olarak chroot çalıştırır Bind'ı. Bunun içinse
/var/named/chroot dizinine atmanız gerekiyor dosyaları.

Uzun çözüm; BIND'ı chroot olarak çalıştırmaya devam edip dosyaları uygun
dizinlere taşımak.

Saygılar,

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr