Re: [Linux-ag] BIND , Fedora, Slackware

From: genco yilmaz (gencoyilmaz@gmail.com)
Date: Sun 04 Jun 2006 - 12:09:17 GMT

On 6/4/06, Osman Gunduz <osmandfj@yahoo.com> wrote:
> Herkese merhaba
>
> Soyle bir sorunum var. BIND i once Slackware (10.2) uzerinde konfigure
> ettim ve hicbir sorun yasamadim. Daha sonra ayni konfigurasyon ile Fedora
> (C3) uzerinde calistirmaya kalktim, bind calisan pc sorunsuz bir sekilde
> internete cikiyor ve her turlu query yapabiliyor
Burada BIND calisan makina fedora degil mi? Fedora'nin DNS sunucusu
kendini gosteriyor ve calisiyorsa
#netstat -na | grep LISTEN
komutunda 53. portun disardan erisilebilir bir arayuz tarafindan
dinlendigini soyluyor mu?
Soyluyorsa iptables ya da ne varsa fedora da 53. porta gelisi
yasaklayan birsey var mi diye bakabilirsiniz. Ayrica BIND yapilandirma
dosyalarinda cok daha titiz eskisine nazaran. BIND yeniden
basladiginda gozunuzde kacan bir hata da olabilir.

 ama agdaki diger 2

Kolay gelsin.