Re: [Linux-ag] whois bir casus mu?

From: Rüºtü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Sun 30 Jul 2006 - 17:21:40 GMT

Asparagasta olabilir tabii ama geçen senelerde bu konu ile ilgili bir
makale okumuştum .Sorun whois komutu değil, internic yada odtu gibi
genel whois serverlarını sniff eden üçkağıtçılar sorgusu yapılan
domain para ederse bunu satın alıp fahiş fiyata satıyorlar.Bu yüzden
sorgusunu yaptığınız domaini hemen satın almanızı öneririm.
Biliyorsunuz ki internet üzerinde alan ismi teknolojisi ilk çıktığı
zaman wallstreetjournal domaini için milyon dolarlar ödemek zorunda
kalmıştı.Daha bunun gibi sayısız örnek mevcut.
Saygılar,
rüştü