Re: [Linux-ag] whois bir casus mu?

From: genco yilmaz (gencoyilmaz@gmail.com)
Date: Fri 28 Jul 2006 - 22:03:57 GMT

Selam,
   Whois komutundan bunun olmaması lazım aslında. En azından ben öyle
biliyorum. Whois en uygun whois sunucuyu bulur bulamazsa netsol'a
bakar. Burada önemli olan
bu işlemin genelinde birileri tarafından değil botlar aracılığıyla yapılması.
   Bu alan adlarını web üzerinde whois sorgulaması yapan herhangi bir
yerde sorgulamadığınızdan kesin olarak emin misiniz? Bu tür durumlarda
alan adı alınmışsa önerilen yöntem hiçbir şekilde o alan adı için
trafik oluşturmamak, HTTP,whois vs. Bir süre sonra alan adı boşa
çıkabiliyor.
   Şöyle bir deneme bile yapabilirsiniz. Varolmayan bir alan adı için
ciddi bir miktar trafik oluşturun. HTTP,DNS vs, bir süre sonra o alan
adı için bir park sayfası görürsünüz.

    Alan adı konularında dikkatli olmak gerek. Almak istediğiniz gün
ve saatte almalısınız.

kolay gelsin.

Linux Forumu
http://www.linuxforumu.net