[Linux-ag] Faydali olabilecegine inaniyorum sizlere

From: SeRVeT BiRiSi (birisi58@hotmail.com)
Date: Fri 28 Jul 2006 - 20:13:05 GMT

bu kesinlikle bir reklam degildir bosta duran domainlerinizden para
kazanabilirsiniz cok saglam ama yakinda turkiyeye kapatabilirler paypal
sistemine odeme yapiliyor paypalida arastirirsaniz her ilde bozan kisiler
var temasa gecebilirsiniz domainlerinizi bu sistemin ns lerine
yonlendiriyorsunuz hostu kendi kuruyo hersey otomatik domainlere girilince
reklamlar gorunuyor bu reklamlara bakan giren kisi basi para kazaniyorsunuz
gercekten cok saglam kuskunuz olmasin reklam filan diye dusunmesin kimse
faydali olabilecegini dusumdugum icin yaziyorum sadece diger forumlarda ve
googleden ne oldugunu arastirabilirsiniz. kisaca bu bir domain park
sistemidir su an icin turkiyeyede hizmet veriyor ama fazla surmeyebilir
degerlendirin derim. referansla uye olunuyor gmail vs. gibi uye olmak
isteyen asagidaki adresi kullanabilirler...saygilar

http://www.parked.com/tour/?promo=977194C5CA

gelen sayfadan Join Now! tiklayarak uye oluyorsunuz bilgileri dogru girin

tekrar soyluyorum kesinlikle reklam olsun diye yazmadim faydali
olabilecegini dusundugum icin paylasmak istedim sizlerle