Re: [Linux-ag] konsoldan ip atamak

From: Ozgur Karatas (ozgur@ozgurkaratas.com)
Date: Mon 24 Jul 2006 - 06:45:44 GMT

Merhaba,
ag karti bilgilerini ve ip adreslerini tutan dosyaya elle ekleme
yapmalisiniz. Bunun icin bir dosya vardir, redhatta nerede bilmiyorum.
Ornegin debian'da,

$vi /etc/network/interfaces

dosyasinda elle degisiklik yapip aktif edebiliyoruz.

 ,''`. Ozgur Karatas
: :' : ozgur@ozgurkaratas.com
`. `' http://www.ozgurkaratas.com