RE: [Linux-ag] WEP Şifreleme

From: Yaşar ÖZANLAĞAN (yasarozanlar@gmail.com)
Date: Sun 29 Jan 2006 - 05:54:21 EET

Merhaba

Dediğinizi gibi 13 karakterlik WEP 128 bit bir şifre yazarak tekrar Linuxa
geçtim. Kwifi programı ayarlarına bu şifreyi yazdım. Şifrenin 128 bit WEP
uygunluğunu onadı. Ağı tarattırdım, switc to network dediğimde WEP şifresi
uyuşmadığı için bağlanmadı.

İlgi ve alakanız için teşekkür ederim

Yaşar ÖZANLAĞAN