Re: [Linux-ag] WEP Şifreleme

From: Nihad Karslı (enki@r-3.org)
Date: Sat 28 Jan 2006 - 16:51:15 EET

inanın okuyoruz(m). ve çok çaba gösteriyoruz başarabilmek için.pardus son
update den sonra eger 64 bit i kabul ediyorsa bir şey diyemem ama ben 10 gün
önce el yordamı ile 128 wep şifresi denedikden sonra kullanabildim. ayrıca
nedense hala her açtıgımda yeniden baglan ve wifi ye start demek zorunda
kalıyorum.dpkg gibi bir yol varmı bu işlemleri direk konsoldan ve root
hakları ile yapmak için cunki kdesu da her programı calıştırmadı hata verdi
pardus yapılandırma merkezinden network ayarları icin root şifresi istemiyor
o yuzden kalıcı olmuyor bu baglatı diye dusunuyorum.sonra wifi
uygulamalarındaki hataları 3.5 kde ye yukselttigim kubuntu 5.10 da denedim
mesela ordada baglı olmasına ragmen ordada web şifresi nedeni ile network e
geçiş yapılamadı dediginde bende bu pardusdan degil kde3.5 den kaynaklanıyor
diye düşündüm.

Cumartesi 28 Ocak 2006 16:02 tarihinde, Ali Erdinç Köroğlu şunları yazmıştı: