Re: [Linux-ag] WEP Åžifreleme

From: Nihad Karslı (enki@r-3.org)
Date: Sat 28 Jan 2006 - 14:47:42 EET

sanırım kde 3.5 den gelen bir hata ama aynı şeyleri yaşadım sonra 128 bit
string web olarak 13 karekterli ascii bir şifre verince baglandı. baglı
olmasına ragmen network e baglanamıyor web şifrelemesi hatası veriyor.
kde 3.5 update oldugunda sanırım duzelir.ama su an pardusumla ve kablosuz
olarak yazıyorum.kolaylıklar dilerim

Cumartesi 28 Ocak 2006 12:06 tarihinde, Yaşar ÖZANLAĞAN şunları yazmıştı: