Re: [Linux-ag] Linux Domain'den Windows XP Client'lara Mesaj

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 23 Jan 2006 - 18:51:26 EET

Mon, 23 Jan 2006 17:50:29 +0200 tarihinde serdar goksu
<serdargoksu@gmail.com> yazdi:

> RHEL3 domaini üzerine member olmuş windows xp client'ların
> hepsine net send usulü mesaj göndermek istiyorum. daha açığı bir
> script olacak network üzerinde online makinaları bulacak ve script'in
> içine yazıp kaydettiğim herhangi bir mesajı client'lara gönderecek;
> varmıdır böyle bişi veya bilen arkadaşlar tarafından yazılabilirmi?
cat mesaj.txt | smbclient -M makina_ismi

seklinde istediginiz makinaya winpopup mesaji gonderebilirsiniz.

Agdaki tum bilgisayarlara otomatik gondermek icin hazir bir parametre,
betik, vs bilmiyorum; arastirmaniz lazim.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693