Re: [Fwd: [Linux-ag] ndiswrapper kablosuz ağ kurulumu]

From: trtunc (trtunc@pozitif.net)
Date: Sat 14 Jan 2006 - 23:00:49 EET

Ali Erdinç Köroğlu yazmış:

ndiswrapper in son sürümünü indirdim tar ile açtım sonra bulunduğu
dizine girip make ve make install komutlarınında çıktısı şu şekilde :
[fc4@localhost ndiswrapper-1.7] #
make -C driver
make [1]: Entering directory `/home/fc4/ndiswrapper-1.7/driver`­
Can't find kernel sources in /lib modules/2.6.14-1.1656_FC4/build;
give the path to kernel sources with KSRC=<path> argument to make
make [1]: *** [prereq_check] Hata 1
make [1]: Leaving directory `­´/home/fc4/ndiswrapper-1.7/driver ­´
make : *** [all] Hata 2
­