[Linux-ag] Mailleri engellemek istiyorum

From: Serdar Aydemir (serdar_aydemir@koytur.com)
Date: Mon 27 Feb 2006 - 10:41:50 EET

Selamlar,

Gelen günde 1000'lerce mailden biktim. Kullanicilarda her gun yuzlerce mail almaktan bikti..
Sistemde spamasssain ve posftfix var. Vexira antivirus var, o da elinden geleni yapiyor. Buna ragmen asiri maillerden nasil kurtulabiliriz?

Bazi domain lerden gelen mailleri yasaklamak istiyorum. Bunun icin nereye ne yazabilirim?
Tesekkurler