Ynt: Re: [Linux-ag] Ubuntu İnternet Sorunu

From: Cem ASLAN (ceremcem@kku.edu.tr)
Date: Sun 26 Feb 2006 - 21:00:05 EET

Merhaba,

Mahir Bey, ilginize teşekkür ederim. Bazı IP adreslerine girip bazılarına giremediğimi ben de yeni farkettim, yani ben de sorunun DNS numaraları otomatik alınamamasından kaynaklandığı için elle tanıtmanın sorunu çözeceğini düşünerek harıl harıl bu kutucukları arıyordum. Bir türlü bulamadım. Pencere yöneticim sanırım Gnome. (Sanırım diyorum çünkü bilgisayarda Gnome var ama o bir pencere yöneticisi mi, ondan emin değilim.)

Sistem/Yönetim/Ağ seçeneklerini takip ettiğimde
Bağlantı(Ethernet-eth0 arayüzü aktif, Modem-pppo arayüzü yapılandırılammış)
Genel (Burada makine adı ve alan adı var.)
DNS ...

Bugün size cevap yazarken gözümün önündeki "Alan adı ara" kısmını göremediğim (daha doğrusu gözlerim Windows'daki gibi iki tane kutucuk ile birlikte "DNS numaralarını otomatik al" gibi bir pencere aradığı) bunca saattir Linux'dan mahrum kalmıştım... Tekrar ilginize teşekkür ederim. İnternete şu an bağlanabiliyorum.

İyi Günler.

Mahir B. Aşut <mahir.asut@ttnet.net.tr> :