[Linux-ag] suse yast2 kontrol merkezi problemi

From: trtunc (trtunc@pozitif.net)
Date: Sun 26 Feb 2006 - 01:21:36 EET

dizüstü bilgisayarıma suse 10.0 kurdum. yast2 kontrol merkezinde root
olduğum halde hardware' den klavye düzenini seçin' e tıkladığımda
imlecim üstünde bir saat dönüyor sonrada hiçbir komut vermemişim gibi
hiç bir işlem yapmıyor. bu sadece burda da değil bazı grafik kartı ve
monutör' seçeneğindede aynısı oluyor. nerde yanlış yapıyorum.problemi
açıkça yazdım sanırım çözüm yazarsanız sevinirim. birde linux-ağ ' a
gönderdiğim için kusura bakmayın