Re: [Linux-ag] NAT ve SSL

From: Baybars Uzunoglu (baybarsu@gmail.com)
Date: Mon 13 Feb 2006 - 09:58:18 EET

Merhaba ,

Aslinda bende benzer sorunu daha once de yasamistim simdi de yasiyorum
, NetBSD router ' in uzerinden internete cikilan makinelerden msn ,
blogspot ve hatirlamadigim bir cok
site acilmiyordu , mssclamping sorunundan dolayi sorun
yasanilabilecegi anlatiliyor.

http://www.netbsd.org/Documentation/network/pppoe/

simdi tekrar baktim , dediginiz siteler direk NAT ile disari cikan
makinelerde acilmiyor , squid uzerinden cikartilinca da sorun yok.

google ' da mss clamping linux diye arastirdigimda

iptables -I FORWARD -p tcp --tcp-flags SYN,RST SYN -j TCPMSS --clamp-mss-to-pmtu

kuralinin sorunu cozecegini su an gordum , garanti , bonus , msn direk
NAT ile disari cikan makinelerde sorunsuz aciliyor.

kernel 2.6.15.4

iyi calismalar