[Linux-ag] DEBIAN 3.1 + RootServer

From: Armin Müller (erdal5@gmx.de)
Date: Sat 04 Feb 2006 - 00:42:11 EET

Debian 3.1 kurulu bir root servere bir subdomain eklemek istiyorum. (Ör:
info.domain.com seklinde). Tabii buraya ftp ile de ulasilabilmeli. FTP
ptrogrami olarak "proftpd" install ettim. Server Apache 1.3.33 ile
calisiyor. Su anki durum örnegin hic bir kurma/ayar islemi yapmadigim halde
herhangi bir subdomain ile calisabilmesi. xyz.domain.com, abc.domain.com,
... vs. vs yazdigimda Bir Debian/apache sayfasi cikiyor.

Kurdugum "info.domain.com" adresine ise ancak
"www.domain.com/user1/info.domain.com/html" üzerinden ulasilabiliyor. Debian
minimal olarak install edilmis.

Cok acil olarak yardima ihtiyacim var.

Selamlar

--
Lust, ein paar Euro nebenbei zu verdienen? Ohne Kosten, ohne Risiko!
Satte Provisionen für GMX Partner: http://www.gmx.net/de/go/partner