Re: [Linux-ag] kubuntu 6.10 wireless sorunu

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Tue 12 Dec 2006 - 09:53:10 GMT

Merhaba,

Maalesef statik ip meselesi benimle alakalı değil. Ağ yöneticisi o şekilde
ayarladığından değiştirmem söz konusu değil. Ancak şöyle bir çözüm olabilir
mi: DHCP nin verdiği ip aralığında statik olarak ip tanımlaması yapıp dns
servislerini de resolv.conf dosyasına manuel olarak girsem.

Teşekkürler.

10.12.2006 tarihinde Yaşar ÖZANLAĞAN <yasarozanlar@gmail.com> yazmış: