Re: [Linux-ag] kubuntu 6.10 wireless sorunu

From: What you get Is not what you see (wyginwys@gmail.com)
Date: Sat 09 Dec 2006 - 20:47:13 GMT

Benzer seyleri ben de yasiyorum. Yalniz bu sorunlarin wireless ile
ilgisi bir ilgisi yok. Bunlar sanirim kullandiginiz DNS sunucularla
ilgili. Eger Adslde ttnetin default sunucularini kullaniyorsaniz
muhtemelen bu sorunlarla karsilasirsiniz. Ben Opendns kullanarak bu
sorunlarin cogunu hallettim. Baska dns sunucular kullanarak da bu is
cozulur tabii.