[Linux-ag] windows-linux baglantisi

From: Erisn ILASLAN (ersinilaslan@hotmail.com)
Date: Tue 05 Dec 2006 - 18:24:38 GMT

merhaba arkadaslar iki ayri bilgisayari birbirine baglamak istiyorum..bende
linux karsida windowsxp var..

Samba sayesinde rahatlikla gorebiliyorum karsiyi,dosya paylasimi
yapailiyorum ama windowsta göremiyorum..

Not: workgroup ve ip leri ayarladım ama yine olmadi..Bu konu hakkında
yardimci olabilecek arkadaslara simdiden tesekkurler.