Re: [Linux-ag] ADSL ile 2 şubeyi birbirine bağlama

From: Huzeyfe Onal (huzeyfe@enderunix.org)
Date: Tue 29 Aug 2006 - 14:15:13 GMT

Merhaba,

her subeye birer adet Linux kurarak VPN uzerinden subelerinizi
haberlestirebilirsiniz.

Kuracaginiz Linux herhangi bir dagitim olabilir ya da tecrubenize
bagli olarak tavsiyem Ipcop/Endian tarzi bir hazir Firewall/VPN
dagitimini tercih etmeniz yonunde..

Altyapida kullanilan program OpenSWAN (http://www.openswan.org/).

Huzeyfe ÖNAL
+90 505 5260064