Re: [Linux-ag] iptables ip/port yönlendirme

From: genco yilmaz (gencoyilmaz@gmail.com)
Date: Fri 25 Aug 2006 - 14:56:03 GMT

Default server soylediginiz gibi butun portlarin yonlendirmesini yapan
bir ayar olsa gerek. Iceriye yonlendiriyorsa calismali. Bir yerde
gozunuzden kacan bir nokta var gibi gorunuyor. Sorunu parcalar
bolmezseniz cozmeniz biraz zor olacak. Bunun icin tcpdump kullanimini
ogrenmeniz yararli olabilir.

1) Linux unuza gecip su tcpdump komutunu yazin (eth1 internet bacagi)

#tcpdump -i eth1 -n port 81

2) Dis agda bir yerden bu makinin 81. portuna istek gonderin bir cikti
aliyor musunuz? Aliyorsaniz gonderin . Almiyorsaniz modemi
kurcalamaniz gerekecek:)

Linux Forumu
http://www.linuxforumu.net