Re: [Linux-ag] iptables ip/port yönlendirme

From: genco yilmaz (gencoyilmaz@gmail.com)
Date: Fri 25 Aug 2006 - 14:11:34 GMT

selam,
212 li IP yi dis aginiza karsilik gelmesi icin ornek icin vermistim.
Sizin bu durumda dis aginiz ADSL tarafi gorunuyor. Su an sizin adsl
tarafa bakan IP adresiniz ne ise onu dis IP adresi olarak iptables
kuralinda kullanmaki ve adsl cihazinizda da ilgili portun
yonlendirmesini bu linux unuza yapmalisiniz ya da Erdem Bey'in dedigi
gibi Linux'a pppoE ile dis IP verebilirsiniz.

 kolay gelsin

Linux Forumu
http://www.linuxforumu.net