Re: [Linux-ag] iptables ip/port yönlendirme

From: genco yilmaz (gencoyilmaz@gmail.com)
Date: Fri 25 Aug 2006 - 13:41:33 GMT

Sistemizin iptables ile ilgili bir filtreleme kurali var mi bunu
engelleyebilecek.
Paketin makinanizda ne oldugunu gormek icin tcpdump ile bakmaniz gerekebilir.
Ornegin web sunucuya gidip ya da yonlendiricide

#tcpdump -n host IPADRESI and port 80

komutunu verin karsi tarafin istegini dinleyin.Paket geliyor mu
geliyorsa nasil cevap veriliyor bunlara bakmaniz gerekecek.

Linux Forumu
http://www.linuxforumu.net