[Linux-ag] Bir ilginc ag sorusu

From: Serdar Sahin (squeak@hebux.com)
Date: Sat 19 Aug 2006 - 19:43:28 GMT

Merhabalar,

Bu soruma cevap veren arkadaslara cok tesekkur edecegim. Soruma gelince ;

Bilgisayarima gelen 3 farkli internet connection'i var. Biri PCMCI wireless
karttan gelen, bir digeri USB wireless karttan gelen, bir digeride ethernet
kartima gelen baglanti. Ben bir sekilde, bir yazilimla veya bir firewall
kurali ile veya herneyse ile bu baglantilari bir sekilde birlestirmek
istiyorum. Isin biraz fantazi kismindayim, yani surekli kullanacagim bir
sistem olmayacak. Yalnizca bunu Linux altinda yapabilir miyim onu ogrenmek
istiyorum. Bir sekilde load balancing yapilabilmesi gerek, belki bir server
mantiginda da olabilir ama aklima mantikli hic bir cozum gelmedi.
Deneyimleriniz dogrultusunda yapacaginiz oneriler beni cidden cok mutlu
edecektir..

Kisaca 3 tane 512 kbps baglantim varsa, ben bunu bir sekilde 1.5 mbps
kullanmak istiyorum.. Kesinlikle mumkun olmali..

Cevap veren arkadaslara simdiden tesekkurler,

Iyi Calismalar Herkese,

Serdar Sahin

.