[Linux-ag] RE: Linux-ag Toplu Mesajý, Sayý 23, Konu 3

From: www (serdar.emirci@bmmuh.com.tr)
Date: Sat 05 Aug 2006 - 14:04:23 GMT

'.'

-----Original Message-----
From: linux-ag-bounces@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-ag-bounces@liste.linux.org.tr] On Behalf Of
linux-ag-request@liste.linux.org.tr
Sent: Saturday, August 05, 2006 4:44 PM
To: linux-ag@liste.linux.org.tr
Subject: Linux-ag Toplu Mesajı, Sayı 23, Konu 3

Linux-ag listesi mesajlarını şu adrese gönderin:
        linux-ag@liste.linux.org.tr

World Wide Web ile üye olmak veya üyelikten çıkmak için şu sayfayı ziyaret
edin:
veya e-posta yoluyla konusunda veya gövdesinde 'help' yazan bir mesajı şu
adrese gönderin:
        linux-ag-request@liste.linux.org.tr

Bu listeyi yöneten kişiye şu adresten ulaşabilirsiniz:
        linux-ag-owner@liste.linux.org.tr

Yanıt yazarken, lütfen Konu satırını düzenleyerek şu tür bir şekilden daha
belirli olmasını sağlayın: "Ynt: Linux-ag toplu mesajının içeriği..."

Günün Konuları:

   1. Re: ADSLüzerinde Ä°nternet kullanım oranı belirlemme (Levent Aksu)
   2. Re: ADSLüzerinde Ä°nternet kullanım oranı belirlemme
      (Mucibirahman Ä°LBUÄžA)
   3. Re: ADSL üzerinde Ä°nternet kullanım oranı belirlemme (Levent Aksu)
   4. Re[2]: [Linux-ag] ADSL üzerinde Ä°nternet kullanım oranı
      belirlemme (Abdullah GÃœNEY)
   5. Censornet IP Yönlendirme? (Mucibirahman Ä°LBUÄžA)

Message: 1