[Linux-ag] squid ve dansguardian

From: ismet izmirli (ismet@engbilgisayar.com)
Date: Tue 21 Feb 2006 - 15:15:49 GMT

squid ve dansguardian i birlikte kullaniyorum x-forward-ip ile ilgili bi
patch yapmam gerekiyomus kullanicalar dansguardian üzerinden internete
çıkarken squid acl leri çalişmasi için benim çalişan squid ve dansguardian
kurulu makinem var ve yeniden kurmak istemiyorum. çalişir haliyle ilgili
düzeltmeyi yapamazmiyim..