Re: [Linux-ag] redhat 9.0 da ftp sunucu ve telnet sunucu çalıştırma

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Tue 11 Apr 2006 - 14:33:17 GMT

Merhabalar,
Biraz uğraşarak hallettim. Başkalarına da ihtiyaç olabilir diye
yazayım dedim. Yardımcı olan herkese teşekkürler.

telnet için ;
/etc/xinetd.d/telnet dosyasını bir metin işlemcisiyle açıp service
telnet altındaki disable=yes satırını sildim.
vsftp sunucu servisinin başlangıçta otomatik olarak çalıştırılmasını
sağlamak için de;

#/usr/bin/redhat-config-services komutunu çalıştırıp gelen ekranda
vsftpd servisinin onay kutusunu tıkladım.

11.04.2006 tarihinde yaşar tunçez <ytuncez@gmail.com> yazmış: