Re: [Linux-ag] MSN Portları

From: goktan kantarcioglu (goktan99@gmail.com)
Date: Wed 28 Sep 2005 - 17:17:35 EEST

Selamlar

msn kullanıcı kontrolu yaparken https(443) portundan veri alis verisi
yapiyor. egerki msn kullanmasini istediginiz kullanicilariniza 443 portu
icin izin verip, nat yapmazsaniz baglantıda sorun yasayacaklardır.
ayrica yine https isteklerini proxy uzerinden gecirip internete
cikarirsaniz, maalesef bu konuda da sıkıntı yasamanız olası.

iyi calismalar
goktan