[Linux-ag] Solaris ve MRTG

From: ahmet burak (abkadiroglu@yahoo.com)
Date: Mon 26 Sep 2005 - 12:11:04 EEST

Merhabalar arkadaslar,
MRTG ile Solaris bir server in network, cpu, memory ve disk bilgilerini izlemek istiyorum. Network trafigini sorunsuz olarak izleyebilmeme ragmen cpu, memory ve disk izleme konusunda pek muaffak olamadim.

Sorun su ki, sadece solarisin snmpdx servisi ile ve sun.mib ve snmpdx.mib ile bu olayi gercekleyebilirmiyim. yoksa ilaveten net-snmp gibi extra bir programla ve bu programin mibleri ilemi halletmem lazim.

Kisaca boyle bir amac icin ne yapmam gerekir.

Simdiden tesekkurler...

Ahmet Burak