[Linux-ag] Samba ile yazdırma

From: turkix (turkix@gmail.com)
Date: Sun 18 Sep 2005 - 14:19:10 EEST

Merhaba,
Suse 9.3 altında vmware ile winxp kullanıyorum. Samba ile iki bilgisayar
arasında bir ağ kurdum. Suse altında sorunsuzca kullandığım hp psc 1315
model yazıcımı windows altında bir türlü tanıtamadım. Ağ bağlantılarından
yazıcı paylaşımını görüyorum bağlanmak istediğimde makinenize yazıcı
sürücüsünü otomatik olarak yükleyen ağ üzerindeki bir yazıcıya bağlanmak
üzeresiniz.... sürücüyü yüklemek istiyormusunuz gibi bir mesaj veriyor ok
leyip devam ediyorum. Yazıcı için sunucuda sürücü doğru yüklenmemiş doğru
sürücü aramak istiyorsanız tamam tıklayın. Onuda ok leyip devam ediyorum.
(Hp sitesinden yazıcı için sürücü dosyasını indirdim.) Fakat winxp sürücünün
inf uzantılı olmasını istiyor. Benim indirdiğm dosyadaki inf uzantılı
olanları kabul etmiyor. Biraz araştırdım ve adobe postscript yazıcı sürücüsü
yükledim. Ondada başarılı olamadım. Sanırım adobeun benim yazıcıma desteği
yok. Yardımlarınızı bekliyorum,

Hayırlı günler.

(Bu problemin bir ağ yada donanım kaynaklı olduğunu bilmediğim için her iki
listeyede gönderiyorum)