Re: [Linux-ag] dhcp-mac adresleri

From: Abdullah GÜNEY (abdullah.guney@emo.org.tr)
Date: Fri 16 Sep 2005 - 17:05:22 EEST

Bu yontem benim isimi daha fazla goruyor, tesekkur ederim. Mac adresi
de fazla uzatildi sanirim. Bir yanlis anlatim oldu, kendi anladigim
gibi ifade etmisim. Herhalde 150 bilgisyarin kontrolunu yapan biri mac
adresinin ayni olmadigini bilir diye dusunuyorum. Ayrica daha onceden
dedigim gibi mac adreslerini degistirebililirsiniz.
Yani ayni mac adresinden birden cok olabilir, isinize yarar mi? Evet
bazı yazılımlar mac adreslerine gore calisabiliyor. Yada bir sisteme
login olmak için ihtiyaç duyabilirsiniz ... örnekler çoğaltılabilir
tabii...