[Linux-ag] Eddie ile load balance

From: Enis Büyükgüner (enis@bantboru.com)
Date: Mon 12 Sep 2005 - 14:24:17 EEST

Selam arkadaşlar

Geçen gün clustering ile ilgili birkaç doküman okudum ve orada web
serverların load balance ile ilgi bir takım şeyler vardı. Eddie diye bir
software var bununla Serverların üzerindeki yüke göre dağılım yapılıyo. Ben
bunu bikaç makineye kurup denemek istedim fakat daha eddie yi kurma
aşamasına bile gelmeden onun için gerekli olan erlang yazılımını derlemede
sorunlar yaşadım. Bende suse 9.1 yüklü. Sizin önerebileceğiniz bir sürüm
varsa veya önerileriniz çok sevinirim.

Herkese iyi çalışmalar