[Linux-ag] squid istekleri red ediyor

From: Zekeriye Bozkurt (zekeriye@hotmail.com)
Date: Mon 12 Sep 2005 - 12:52:03 EEST

Selamlar;
Squid ile basim belada.

1) Firewall üzerinde kurulu bir squid var. squid transparan proxy olarak
calisiyor. Zaman zaman istekler squid tarafindan red ediliyor. squidi
devreden cikarinca da internete cıkabiliyorum.

2) Kullanicilari internete cikislarini IP tabali olarak sinirlandirmak
istiyorum. Bunun icin 2 tane dosya yazdim. wwwyasak.txt icinde yasakli olan
IP leri wwwacik.txt icinde de internete cikacak IP leri yazdim.

Squid.conf dosyasi içerisinde;

acl ournetwork src 192.168.100.0/24
acl wwwyasak src '/home/wwwyasak.txt'
acl wwwacik src '/home/wwwacik.txt'
http_access allow ournetwork
http_access allow wwwacik.txt
http_access deny wwyasak.txt
http_access deny all

yaziyor olmasina ragmen yasakli IP ler internete squid uzerinden
cikabiliyor. Bu durumu nasil duzeltebilirim?

Zekeriye Bozkurt