Re: [Linux-ag] elinde hazır black list olanvarmııı

From: Sabahattin BULAK (sabahattin@harput.net)
Date: Sun 11 Sep 2005 - 09:31:54 EEST

Merhaba sorduğunuz dosyanın yeri C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Symantec\Norton Internet Security\URLLists dosyasıdır, dosyanın uzantısı yoktur. 45 MB olmuş

Fakat ben eskiden bu dosyayı kullanırken Txt veya Hexadecimal editör ile açabiliyordum. Şimdi denedim açılmadı dosya formatı değiştirilmiş dosyanın gerçek te adı Urllist.lst dir. internette bir araştırın bu dosya formatını açacak program bulursanız işinize yarayacaktır.

İyi çalışmalar Dilerim.

Sabahattin BULAK