Re: [Linux-ag] postfix ATRN destegi

From: Veli SIMSEK (vsimsek@etimaden.gov.tr)
Date: Mon 05 Sep 2005 - 11:53:16 EEST

  From: Enis Büyükgüner
  To: linux-ag@liste.linux.org.tr
  Sent: Monday, September 05, 2005 11:22 AM
  Subject: RE: [Linux-ag] postfix ATRN destegi

  From: linux-ag-bounces@liste.linux.org.tr [mailto:linux-ag-bounces@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Taner Ayaz
  Sent: Monday, September 05, 2005 11:13 AM
  To: linux-ag@liste.linux.org.tr

  TEL: +90 212 663 26 66 DHL: 192

  FKS: +90 212 663 54 64

  www.kuzuairlines.com

  From: linux-ag-bounces@liste.linux.org.tr [mailto:linux-ag-bounces@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Enis Büyükgüner
  Sent: Monday, September 05, 2005 10:38 AM
  To: Linux Tartışma
  Subject: [Linux-ag] postfix ATRN destegi

  Selam arkadaşlar

  Mail server olarak postfix kullanıyorum ve mailleri fetchmail yardımıyla maillerin host edildiği firmadan çekip ilgili mailboxlara dağıtıyorum. Şu anki sistemde mailler hosting firması tarafından açılıyo. Fakat bir takım nedenlerden dolayı bu firmadan memnun değiliz ve değiştirmeyi düşünüyoruz. Ben netten araştırdığım kadarıyla sanki doruknet baya iyi gibi gözüktü hatta adamların adsl kullanan firmalar için adslmail isminde birde paketleri var. Mail hesapları kullanıcı tarafında istenildiği gibi açılabiliyor. Tüm özellikleri bana uyuyor fakat aklıma bir şey takıldı. ATRN desteği olan bir mail sunucu gerekli diyor. Zannedersem postfixde böyle bir destek yok. İşin aslı ARTN tam olarak nedir onuda bilmiyorum. Bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

  İyi çalışmalar