[Linux-ag] postfix ATRN destegi

From: Enis Büyükgüner (enis@bantboru.com)
Date: Mon 05 Sep 2005 - 10:37:36 EEST

Selam arkadaşlar

Mail server olarak postfix kullanıyorum ve mailleri fetchmail yardımıyla
maillerin host edildiği firmadan çekip ilgili mailboxlara dağıtıyorum. Şu
anki sistemde mailler hosting firması tarafından açılıyo. Fakat bir takım
nedenlerden dolayı bu firmadan memnun değiliz ve değiştirmeyi düşünüyoruz.
Ben netten araştırdığım kadarıyla sanki doruknet baya iyi gibi gözüktü hatta
adamların adsl kullanan firmalar için adslmail isminde birde paketleri var.
Mail hesapları kullanıcı tarafında istenildiği gibi açılabiliyor. Tüm
özellikleri bana uyuyor fakat aklıma bir şey takıldı. ATRN desteği olan bir
mail sunucu gerekli diyor. Zannedersem postfixde böyle bir destek yok. İşin
aslı ARTN tam olarak nedir onuda bilmiyorum. Bu konuda bana yardımcı
olursanız çok sevinirim.

İyi çalışmalar