RE: [Linux-ag] Ynt : Yeni programyazımı hakkında

From: İsmet Sönmez (isonmez@bek.org.tr)
Date: Fri 02 Sep 2005 - 10:52:20 EEST

/Programa hergün yaklaşık 50 terminal fatura giriyor, stoklar değişiyor
/tabii ki cariler değişiyor, tarfik yogun yani kendi çapında. Postgre
SQL uygun olur mu ?Yoksa Oracle gibi bi çözüm mü lazım..
Ben Firebird ü 4 büyük iplik fakrikasında stok,üretim,paketleme
bölümlerinde kullanıyorum.günde 2500 civarında paketleme yapılıyor.
Bunların üretim kayıtları,stok hareketleride işleniyor.
1 yılda 2-3 GB data oluşuyor.Paketleme ekranlarında hız çok
önemli.Şuanda hepsi çok iyi.
Dağıtım olarak RH7.3 kullanıyordum.Şimdi Centos4.1 e geşiş yapacağım.
Sıfır bakım.crondan saatlik,günlük,haftalık,aylık yedekleme yapıyorum.
4MB bir kurulum dosyasının yaptığı iş gerçektende çok iyi.
MSSQL deki Enterprise Maneger a benzer EMS nin programınıda var.

İsmet Sönmez