Re: [Linux-ag] Linux mandrake nero

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Wed 26 Oct 2005 - 05:31:21 EEST

Yaw en sonunda dayanamayıp atacam elimdeki
Mandriva Linux Powerpack 2006 DVD i586
iso dosyasını public bir ftp'ye :D

Not: Ufak bir iso dosyası nasıl cd ye yazılır ? şeklinde howto hazırladım.
Eğer hiç iso dosyasını cd ye aktarmadı iseniz girip bir incelemenizi tavsiye
ederim.
Adresi :-> http://www.bilisimlab.com/blog/index.php?entry=entry051025-221531 <-

25.10.2005 tarihinde Linux Administrator <linuxturkey@gmail.com> yazmış:

Ömer Fadıl USTA