RE: [Linux-ag] Uzaktan Erişim

From: Taner Ayaz (taner.ayaz@kuzuairlines.com)
Date: Fri 21 Oct 2005 - 15:53:17 EEST

Merhabalar,

Bazı çalışanlar şirketteki makinelerine uzaktan bağlanmak istiyorlardı.
Benden onlardan birer statik ip isteyip o iplere fw den Nat yapıyordum.

Fakat elemanlardan biri laptopıyla sürekli dolaşıyor. Dolayısıyla statik IP
veremiyor. Bende şifreyi bilen herkesin networke girebileceği bir şekilde
ayarlama yapmak istemiyorum. Mac adresiyle bir şeyler yapmak istedim ama
olmadı...

Bu noktada ne tavsiye edersiniz?

Not: Shorewall kullanıyorum.