Re: [Linux-ag] bozuk disklere nasil linux kurabildim anlayamadim???

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Tue 18 Oct 2005 - 13:10:46 EEST

Ayni seyi ben de yasadim. Notebook'ta asla windows kurulmayan diske
linux kurdum
ve simdi hic sorun yokmus gibi kullaniyorum. Sanirim bunun sebebi:

1. Format esnasinda isaretlenen bad sektorlere tekrar ugranmamasi
2. ext3 dosya sisteminin ihtiyac duydugu descriptor vs bilgilerini birden
fazla yerde tutmasi ve biri bozulunca otomatikman digerinden kullanmasi
3. donanimin aslinda linuxu daha fazla sevmesi

gibi nedenleri var. Ama bu e-mail linux-ag listesiyle alakasiz, onu da
belirtmeden gecemeyecegim.

Bir de keske simdi Sayin Serdar Koylu burada olsaydi da konuyla ilgili
ona gore yuzeysel ama bize gore gayet tatmin edici ve teknik bir yorum
yapsaydi :)

Saygilar.