[Linux-ag] modem yüzünden ağa erişemiyorum

From: Bay Kaos (chaylakmuhendis@yahoo.com)
Date: Sat 15 Oct 2005 - 03:03:22 EEST

iyi günler dilerim.zoomx5 modem kullanmaktayım.4
portlu ve 3 bilgisayar bağlı,biri linux (benim
makine).bilgisayarıma ftp server kurduğum halde ya da
dışarıdan makineye bağlanacak bir program kuırdurğumda
ulaşımı sağlayamıyorum.ancak nete çok rahat
bağlanabiliyorum.bence bu sorun modemden
kaynaklanıyor.sizce bu sorun nedir?

Bu konuda en ince ayrıntısı ile birlikte bana yardımcı
olabilirseniz çok sevinirim.Ama acilen yardım lazım :)

İyi günler dilerim.