Re: [Linux-ag] Samba ile Linux Print Server

From: Mehmet Ekiz (ekizm@tbmm.gov.tr)
Date: Fri 14 Oct 2005 - 10:37:05 EEST

Merhaba,

Hakki Ozer yazmış:
> Bu PS driver'ı nasıl kuracağım?

En iyisi
http://us2.samba.org/samba/docs/man/Samba-Guide/happy.html#sbehap-ptrcfg
adresindeki Samba3-By-Example ın 500 kullanıcı örneğindeki yazıcı
kurulumunu izleyin. Kendim uygulamadım ama işe yarar sanıyorum.
Anladığım kadarıyla, Linux için yazıcı sürücüsü kurmayın. CUPS'u raw mod
için hiç bir filtre (sürücü) kullanmayacak şekilde ayarlayın. Samba için
smart-printing ayarlarını ve windows sürücü dizinlerini oluşturun.
Sürücüleri buraya yükleyin.

----- Kesildi-----

> Merhaba,

------ Kesildi -----