Re: [Linux-ag] dns - apache - named server

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Fri 14 Oct 2005 - 09:35:41 EEST

Merhaba,

Sorunuzun ikinci kısmına daha önce yanıt vermiştim. İlk kısmına gelince
bu sizin ağ yapınızla ilgili. Şöyle ki; eğer modeminiz router lı ise ve
içerdeki makinaya(lara) nat yapıyorsanız bu durumda iç ip yi
kullanacaksınız (tabi makinanızın ağ ayarlarından da modemi gateway
olarak göstereceksiniz). Yok telekomun verdiği ip ile makinanıza
dışarıdan direkt ulaşılıyorsa bu durumda o ip yi kullanmanız gerekir.