Re: [Linux-ag] firewall proxy server

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Thu 13 Oct 2005 - 16:19:15 EEST

Meerhaba,

Windows domain yapısı üzerinde linux un güvenli olmaması da ne demek ?
Sizin firewall unuz ve proxy iniz girip çıkan paketleri denetliyor
olacak. Kullandığınız diğer işletim sistemleri standart TCP/IP yapısını
destekledikleri sürece (ki windows diğer pek çok eksiğine rağmen en
azından bunu düzgün biçimde yapıyor) sorun oluşturacak bir durum
göremiyorum ben.

Ancak daha somut olan iddalar varsa bunları teknik açıdan ele alabiliriz.

İyi günler iyi çalışmalar.