RE: [Linux-ag] FTP Problemi2

From: Taner Ayaz (taner.ayaz@kuzuairlines.com)
Date: Thu 13 Oct 2005 - 14:30:58 EEST

Arkadaşlar 3 gündür ftp server kurmakla uğraşıyorum...
Ubuntu'nun paket yöneticisi ile kurmaya çalışıyordum... Bir türlü
çalışmadı...Bugün bir deb file indirdim kurdum ve anında çalışmaya
başladı....ftp localhost dedim ve çalıştı..ama config dosyasını düzenleyip
restart edince

root@ubuntu:~ # /etc/init.d/vsftpd restart
Restarting FTP server: vsftpdNo /usr/sbin/vsftpd found running; none killed.
.
root@ubuntu:~ # ftp localhost
ftp: connect: Connection refused
ftp>

Gibi bir şey çıkıyor... vsftpdNo /usr/sbin/vsftpd found running; none
killed. Dediği nedir anlamadım...

Herkese kolay gelsin...