Re: [Linux-ag] Posta Sunucusu ve bu sunucunun bir başka mail server ile eşitlenmesi...

From: Osman İZBAT (oizbat@gmail.com)
Date: Wed 12 Oct 2005 - 16:10:24 EEST

Problemin postfixte olduğuna emin misiniz.
Postfix Pop3, IMAP işine karışmaz.
İstemcilerden mail atabiliyor musunuz ?
Şurada telnet yoluyla nasıl test yapabileceğinizi anlatan bir yazı var :
http://www.unixreview.com/documents/s=9700/ur0504l/ur0504l.html

12.10.2005 tarihinde Nuri Sevinç <nsevinc@oldeye.com> yazmış: