Re: [Linux-ag] Messenger ve benzeri internet uygulamarına kısıtlama getirmek

From: Nuri Sevinç (nsevinc@oldeye.com)
Date: Tue 11 Oct 2005 - 18:16:32 EEST

Ewt sende haklısın ancak bu kısıtlama sadece ofis çalışanlarına olmasını
istiyorum gidipte yurtdışından gelmiş bi firmanın patronuna internete
giremezsin git cafeye kardeşim diyemeyiz değil mi :D

Gerçi bu kişiler wireless ile bağlanırlar ama istisnalarda olabilir tabii.
Bakalım olmadı onlarda kısıtlı olacak.

derken aklıma başka bişi geldi bu kısıtlama getireceğim kişileri ben
tanıtmak zorundamıyım yani herhangi bir ip den gelen isteğe göre modeme
gitsede sadece yasakladıklarımı yapmasa olmuyor mu ?

Sadece filtreleme gibi olsa benim için şimdilik yeterli sanırım.
Mucip ILBUGA yazmış: