Re: [Linux-ag] Messenger ve benzeri internet uygulamarına kısıtlama getirmek

From: Nuri Sevinç (nsevinc@oldeye.com)
Date: Tue 11 Oct 2005 - 17:38:51 EEST

İyi hoşta eğer ben şirkette yokken gelen misafir internete bağlanmak
isterse nasıl olacak.

İnternete başka makinadan girsin diyecceksiniz ama adamın bilgisayarında
internetle bağlantılı bir program olduğunu düşünürsek ve bunu o anda
çalıştırması gerektiğini düşünürsek yetki verme olayı biraz sakat gibi
geliyor bana.

Bunuda geçtim şirkette 3 toplantı solonu ve ayrı bir büro daha var ve
oradan oraya koşmak istemiyorum açıkçası (Koşmak zorunda kalacam bana ip
numranı ver dediğim de höö diyecekler çünkü XD).

Bu durum göz önüne alarak yeni önerileri bekliyorum...

Mucip ILBUGA yazmış: